javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
سونی اریکسون تکست (txt)



سونی اریکسون امروز از سونی اریکسون txt، یک گوشی سرگرم کننده و پیام رسان، پرده برداری کرد.




 سونی اریکسونtxt(تکست)که می‌توان آن‌را خواهر خوانده گوشی سونی اریکسون (txt pro) تکست پرو که با تازگی معرفی شده است، دانست، دارای صفحه کلید نمایان QWERTY کامل و یک کلید میانبر پیامک (SMS) می‌باشد.



این گوشی همچنین به نرم افزار "دوستان" که کاربران را قادر می‌سازد به‌روزرسانی‌های پنج نفر از بهترین دوستانشان را در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر به‌طوراجمالی مشاهده کنند، تجهیز شده است.



سونی اریکسون تکست قابلیت اتصال به شبکه های Wi-Fi™ را داشته و به یک دوربین ۲/۳ مگا پیکسلی با قابلیت فیلم برداری مجهز شده است.



انحنای پشت بدنه گوشی احساس راحتی را به هنگام در دست گرفتن گوشی ایجاد می‌کند.



کوئینتین کوردیر، مدیر بازاریابی جهانی سونی اریکسون، گفت:"سونی اریکسون تکست یک گوشی کامل برای پیام رسانی آسان و سریع در حرکت است.


ما می‌خواستیم به کاربرانی که صفحه کلید نمایان QWERTY کامل را ترجیح می‌دهند، نقطه ورودی به دنیای سونی اریکسون ارائه دهیم."



سونی اریکسون تکست در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:سونی اریکسون تکست,گوشی جدیده سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور
20 سالگی GSM

اولین تماس تلفنی برپایه شبکه موبایل "جی‌اس‌ام" که اول جولای ۱۹۹۱ انجام شد تولد ۲۰ سالگی خود را جشن گرفت.



۷ سپتامبر ۱۹۸۷ توافقی در کپنهاگ دانمارک به امضای ۱۵ اپراتور موبایل رسید.



هدف از امضای این توافق توسعه استاندارد "سیستم جهانی ارتباطات موبایل" (GSM) بود که امروز بر روی ۸۳۸ شبکه در ۲۳۴ کشور به ۴.۴ میلیارد کاربر خدمات می‌دهد.



اما اولین تماس برپایه این شبکه ۲۰ سال قبل در اول جولای ۱۹۹۱ رقم خورد. این تماس را "هری هولکری"، نخست وزیر فنلاند به "کارینا سوئنیو"، معاون شهردار شهر "تامپر" انجام داد.



به این ترتیب "جی‌اس‌ام" یا "سیستم جهانی برای ارتباطات موبایل" توانست به سرعت و به طور ریشه‌ای روش ارتباطات را متحول کند.



تمام شبکه‌هایی که امروز بر اساس سکوی "GSM" ارائه می‌شوند از شبکه‌ای به وجود آمده‌اند که نخستین بار دو شرکت "تله نوکیا و زیمنس" که امروز با عنوان "شبکه نوکیا زیمنس" شناخته می‌شود ارائه شد.



پس از راه اندازی رسمی این شبکه، شرکت فنلاندی نوکیا اولین تلفن همراه "جی‌اس‌ام" را که "نوکیا ۱۰۱۱" نام داشت در سال ۱۹۹۲ وارد بازار کرد و در ادامه آن مدلهای "نوکیا ۲۱۱۰" و "نوکیا ۱۱۰۰" که ۲۵۰ میلیون دستگاه از آنها در سراسر دنیا به فروش رفتند را تولید کرد.



استاندارد "جی‌اس‌ام" با سرعت بالایی مسیر تکاملی خود را پیمود تا جاییکه حتی اکنون نیز روزانه یک میلیون کاربر جدید عضو این شبکه می شوند که این رقم برابر با ۱۲ کاربر در ثانیه است.




هرچند امروز در سطح جهانی "جی‌اس‌ام" به عنوان مخفف عبارت "سیستم جهانی برای ارتباطات موبایل" شناخته می‌شود اما در واقع این کوته واژه مخفف نام "گروه ویژه موبایل" (Groupe Spécial Mobile) است.



در حقیقت فرایند استانداردسازی فناوری "جی‌اس‌ام" در سال ۱۹۸۲ و درعصری که اپراتورها هنوز از استاندارد آنالوگ‌های ناسازگار استفاده می‌کردند، آغاز شد.



سرآغاز این فرایند، تشکیل "گروه ویژه موبایل" در فرانسه بود که مخفف عبارت آن درست شبیه به مخفف "سیستم جهانی ارتباطات موبایل" یا "جی‌اس‌ام" است.



هرچند شبکه "جی‌اس‌ام" ۲۰ سال است که وارد زندگی مردم شده است، اما اولین تماس با تلفن همراه ۳۸ سال قبل در سوم آوریل ۱۹۷۳ توسط مارتین کوپر، پدر موبایل انجام شد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
موبایل کاغذی با قابلیت تماس

  هنرمندیست که به تازگی با بهره‌گیری از هنر اوریگامی و کاغذ بالاخره به ایده‌ای که مدت‌ها فکر او را در خصوص خلق یک تلفن همراه کلاسیک به خود مشغول کرده بود جامه عمل پوشاند و طرح مفهومی تلفن کاغذی را ارائه کرد.





چنگ‌یوان با توجه به این موضوع که گوشی یک تلفن از مدارات پیچیده و زیادی بهره نمی‌برد با جمع و جور کردن این مدارات و استفاده از کاغذ طرح مفهومی این تلفن را خلق کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:موبایل کاغذی ,موبایل کاغذی با قابلیت تماس, موبایلی از جنس کاغذ, توسط محمد محسن سلحشور
Nexus Prime تلفن همراه بعدی شرکت گوگل!
مشخصات تلفن همراه بعدی شرکت گوگل که توسط سامسونگ تولید خواهد شد افشاء شده است.

این تلفن همراه که با نام Nexus Prime تولید خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ تحت کد رمز Ice Cream Sandwich خواهد بود که خود این سیستم عامل نیز تلفیقی از اندروید ۲٫۳ ،اندروید ۳٫۰ و گوگل تی وی خواهد بود.

از جمله مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای (OMAP ۴۴۶۰ یا پردازنده‌های جدید ۲۸ نانومتری اسنپ دراگون) و صفحه نمایش SuperAMOLED اشاره کرد.


به علاوه این نخستین تلفن همراهی خواهد بود که در آن از هیچ گونه دکمه فیزیکی مانند menu/home/back استفاده نخواهد شد.

سایر مشخصات این تلفن همراه به شرح ذیل است:

-رادیو LTE

-یک گیگابایت رم

-فیلم‌برداری و پخش ویدیوهای ۱۰۸۰P

-دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو و دوربین استاندارد ۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز به حسگرهای پیشرفته برای عکاسی در نور کم

شایعات حکایت از این دارد که این تلفن همراه در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد درست در زمانی که شایعات حاکی از معرفی آی‌فون ۵ در این ماه دارد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:گوشی جدید گوگل,گوشی شرکت گوگل,گوشی nexuse prime از شرکت گوگل, توسط محمد محسن سلحشور
دوربین 8 مگاپیکسلی در آی‌فون جدید


اپل به دوربین آی‌فون ۴ بسیار افتخار می‌کند و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی برای ویرایش تصاویر در iOS ۵ گنجانده شده، پس دوربین بهتر در نسل بعدی دور از انتظار نیست.

هم‌چنین بلومبرگ اعلام کرد که آی‌پد نسل بعدی صفحه‌ای با رزولوشن بیش‌تر خواهد داشت. رزولوشن آی‌پد ۳ حدود ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ خواهد بود و در مقایسه با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ آی‌پد ۲ رشد یک سومی خواهد داشت.

این شایعات از تصاویر و API های نسخه آزمایشی iOS ۵ قوت گرفته است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب: دوربین 8 مگاپیکسلی اپل, آی فون 4 با دوربین 8 مگاپیکسل, توسط محمد محسن سلحشور
معرفی اولین ویندوزفون نوکیا در چهارم آبان ماه!


 شرکت نوکیا قصد دارد اولین تلفن همراه مبتنی بر ویندوز موبایل خود را در ۲۶ اکتبر سال جاری میلادی معرفی کند.




این اولین تلفن همراهی خواهد بود که بعد از چندین ماه توافق ۲ میلیارد دلاری با شرکت مایکروسافت در مورد استفاده از پلاتفرم ویندوز موبایل در موبایل‌های نوکیا انجام شده بود است.




شرکت نوکیا در ۲۶ اکتبر در لندن کنفرانسی برگزار خواهد کرد که در آن قصد دارد تا یک تلفن همراه جدید را معرفی کند.




هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی از اولین تلفن همراه ویندوز موبایل نوکیا منتشر نشده است ولی به هر حال باید تلفن همراه جدید نوکیا که به احتمال فراوان از سری جدید w خواهد بود باید توانایی عرضه اندام در مقابل سوپر موبایل‌های اندرویدی و آیفون ۵ را داشته باشد.




گفتنی است که سیستم عامل تلفن همراه نوکیا نیز سیستم عامل ویندوز موبایل ۷٫۵ موسوم به مانگو خواهد بود.



شرکت نوکیا پیش‌تر اعلام کرده بود که سال ۲۰۱۲ سال عرضه تولید و عرضه انبوه تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوز موبایل از سوی این شرکت خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:گوشی جدید ویندوز فون نوکیا,گوشی ویندوز موبایل نوکیا,گوشی ویندوز موبایل جدید نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور
موبایل مخصوص بانوان


 اين گوشي هوشمند طراحي زيبايي دارد و براي آنكه نظر خانم‌ها را جلب كند در رنگ‌هاي متنوع و شاد ساخته شده است.

گوشي زنانه شركت HTC شامل سيستم‌عامل اندرويد مي‌شود و براي آن رابط كاربري Sense در نظر گرفته شده است. اين گوشي قابليت‌هاي لمسي فراواني دارد كه به عقيده شركت HTC بسيار مورد توجه خانم‌ها قرار مي‌گيرند.

اين گوشي قادر است به صورت بي‌سيم شارژ شود كه كاربر براي اين كار بايد گوشي را روي پَد الكترونيكي هوشمند آن قرار دهد.

نسخه سيستم‌عامل اندرويد كه روي اين گوشي نصب شده ۳/۲ است و خانم‌ها بر اين اساس مي‌توانند همه قابليت‌هاي اينترنتي مورد نظر خود را از سايت گوگل در اختيار بگيرند.

گوشي هوشمند Glamor اواخر سال جاري ميلادي به صورت رسمي وارد بازار می‌شود و شركت مخابراتي وريزون وظيفه عرضه آن در آمريكا را برعهده دارد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
سه گوشی جدید نوکیا با قیمت پایین




نوکیا با معرفی گوشی‌های نوکیا C۲-۰۲، نوکیا C۲-۰۳ و نوکیا C۲-۰۶ سه گوشی جدید با قیمت پایین را به مجموعه  مِری مک‌داوِل، رئیس بخش تجارت تلفن‌های همراه گفت: «این گوشی‌ها تجربه وب، نقشه و پیام‌رسانی بی‌رقیبی را فراهم می‌کنند. ما با ایجاد گزینه‌های انتخاب صفحه‌نمایش لمسی و یا صفحه‌کلید، همه چیز را در دسترس شما قرار داده‌ایم و کاربری ساده در یک گوشی با قیمت پایین را با گزینه‌های دوسیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت ایجاد کرده‌ایم.»



نقشه‌ها و امکانات دیگر

نوکیا C۲-۰۳ سومین گوشی دوسیم‌کارته نوکیاست که طی ماه گذشته به بازار معرفی شده است که با قابلیت‌های متفاوت دوسیم‌کارته نوکیا همراه است. این قابلیت‌ها شامل امکاناتی است که به کاربر امکان می‌دهد تا ۵ سیم‌کارت را با ظاهری اختصاصی شخصی‌سازی کند و با گزینه تعویض آسان یا Easy Swap کاربران بتوانند بدون خاموش کردن گوشی و درآوردن باتری سیم‌کارت‌ها را عوض کنند. نوکیا C۲-۰۲ نیز نسخه تک‌سیم‌کارته است که امکاناتی مشابه دارد. علاوه بر این، از قابلیت‌های push messaging و IMهای (Instant Messaging) گوناگون برخوردار است. نوکیا C۲-۰۶ با رنگ‌هایی زنده و رنگ و لعابی صاف و صیقلی به بازار عرضه می‌شود.



این گوشی‌ها همه با نقشه‌های جدید برای سری ۴۰ عرضه می‌شوند. علاوه بر این، نقشه‌های محلی و مکان‌های مورد علاقه از پیش روی گوشی نصب شده است. به این معنی که کاربران می‌توانند نقشه‌ها و مسیرها را حتی در حالتی که گوشی آفلاین است نیز ببینند. بنابراین، در هزینه دانلود نقشه از طریق شبکه موبایل صرفه‌جویی می‌شود.



اینترنت برای همه

هر سه گوشی تجربه اینترنت بی‌نظیری از طریق فناوری فشرده‌سازی اطلاعات توسط مرورگر نوکیا دارند که هزینه مرور صفحات را کمتر می‌کند و سرعت دانلود را بیشتر. که این هم به سود مشتری است و هم اپراتور. مرورگر با یک صفحه شروع محلی بارگذاری می‌شود و به کاربر امکان دسترسی به بیشترین محتوای مربوط را می‌دهد. علاوه بر این، مرورگر نوکیا از زبانه‌ای برخوردار است که دسترسی آسان به اطلاعات مورد علاقه یا اطلاعاتی که قبلا مشاهده شده را ممکن می‌سازد.



مک‌داول چنین ادامه داد: «ما می‌خواهیم دسترسی به وب برای همه آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. فناوری که آن سوی مرورگر نوکیا وجود دارد به این معنی است که مشتری‌ها مخصوصا کسانی که به تازگی به اینترنت موبایل پیوسته‌اند بتوانند اطلاعاتی را که نیاز دارند را به سرعت به دست آورند. همین‌طور مرورگر نوکیا محتوای محلی مربوط را به آنها ارائه داده و تجربه کلی با آن را شخصی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.»



این سه گوشی از رادیو اف‌ام استریو، پخش‌کننده رسانه و پشتیبانی از حافظه برخوردار هستند که می‌توان آنها را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد تا کاربران قادر باشند هزاران فایل عکس، ویدئو و موزیک را ذخیره کنند.



قیمت تقریبی نوکیا C۲-۰۳ و C۲-۰۲ حدود 75 یورور و نوکیا C۲-۰۶ حدود ۸۰ یورو تخمین زده می‌شود. انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه شوند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
نوکیا N۹؛ هوشمندی تمام‌صفحه و متفاوت


نوکیا N۹ برای کسانی ساخته شده که ترکیب بسیار زیبای طراحی و جدیدترین فناوری‌های تلفن‌های هوشمند در این گوشی را تحسین می‌کنند.

با یک لمس کششی به خانه برسید
نوکیا N۹ طراحی جدید و مبتکرانه‌ای دارد که در آن کلید خانه (HOME) با یک حرکت ساده جایگزین شده است: یک لمس کششی (نوعی حرکت لمسی که با کشیدن همراه است). وقتی شما در حال استفاده از برنامه‌ای هستید، با یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش به خانه می‌رسید.

۳ صفحه اصلی رابط کاربری برای دسترسی سریع به امکاناتی که یک کاربر با آنها بیشتر سروکار دارد وجود دارد: استفاده از برنامه‌ها، به روز بودن با اعلام‌ها و شبکه‌های اجتماعی و جابجایی بین فعالیت‌ها.

طراحی صنعتی نوکیا N۹ مثالی است از نهایت مهارت در صنعت و ساخت محصول. بدنه با دقت تمام، تنها از یک قطعه پلی‌کربنات ساخته شده و به شیشه زیبای منحنی به صورت یکپارچه متصل است. صفحه نمایش این گوشی به شکلی است که رابط کاربری درست روی سطح محصول شناور است.

نوکیا N۹ از جدیدترین فناوری دوربین، مسیریابی و صدا برای ایجاد تجربه‌ای کاملاً عالی برخوردار است.

مارکو آتیساری، مدیر ارشد طراحی نوکیا گفت: «ما با نوکیا N۹ بهترین طراحی را برای استفاده از یک تلفن ایجاد کردیم. به همین منظور سخت‌افزار و نرم‌افزار را با هم طراحی کردیم. کلید خانه را با ایجاد یک حرکت ساده دوباره اختراع کردیم: یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش. این تجریه گام جدیدی از درک فناوری طبیعی و این تنها آغاز است. جزئیاتی که از N۹ یک محصول متفاوت می‌سازد، طراحی صنعتی، تجربه کاربری تمام‌صفحه و چارچوب برنامه‌نویسی عالی Qt هستند که در محصولات آینده نوکیا به کار گرفته خواهند شد.»

طراحی تما‌م‌صفحه مبتکرانه
از آنجا که هیچ احتیاجی به وجود کلید خانه نیست، نوکیا N۹ تمام‌صفحه، فضای بیشتری را برای درخشیدن برنامه‌ها ایجاد می‌کند. صفحه‌نمایش ۳.۹ اینچ AMOLED از شیشه منحنی ضدخش ساخته شده است. بدنه پلی‌کربنات بهترین عملکرد آنتن‌دهی را موجب می‌شود. به این معنی که با این گوشی، بهترین دریافت سیگنال، بهترین کیفیت صدا و کمترین تماس‌های ناموفق را خواهید داشت.

دوربین، نقشه‌ها و امکانات چندرسانه‌ای
حسگر ۸ مگاپیکسل کارل‌زایس با فوکوس اتوماتیک، لنز واید، کیفیت ضبط ویدئویی HD با دریچه دیافراگم بزرگ سطح کارایی بالای دوربین در شرایط کم‌نور، از نوکیا N۹ یکی از بهترین موبایل‌های دوربین‌‎داری می‌سازد که تا کنون تولید شده‌اند.

نقشه نوکیا N۹ از امکانات مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده همراه با راهنمایی‌های صوتی برخوردار است. با وجود نرم‌افزار اختصاصی Drive شما می‌توانید سوار ماشینتان شوید و بی‌درنگ، مسیریابی به مقصد مورد نظر را آغاز کنید.

شما می‌توانید تصاویر ویدئویی را با فرمت عریض ۱۶:۹ تماشا کنید و از آنجا که نوکیا N۹ اولین گوشی هوشمند با فناوری رمزگشایی دالبی دیجیتال پلاس و همینطور فناوریِ پس از پردازشِ هدفون‌های دالبی است، تجربه صدای ساراند را با هر هدفونی فراهم می‌کند.

لمسی بهتر
نوکیا N۹ به جدیدترین فناوری بی‌سیم یعنی NFC مجهز است؛ شما می‌توانید با کمک آن تصاویر و ویدئوهای خود را با دیگر گوشی‌ها یا دستگاه‌ها از طریق لمس آنها با هم به اشتراک گذارید. فقط یک بار لازم است این گوشی را با لوازم جانبی بلوتوث‌دار مانند بلندگوی موسیقی بی‌سیم Nokia Play ۳۶۰° که به NFC نیز مجهز است متصل کنید؛ پس از آن می‌توانید موزیک ساراند را تنها با یک ضربه کوچک تجربه کنید.

رنگ‌ها و حافظه
نوکیا N۹ در سه رنگ مشکی، سرخابی و آبی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، امکان استفاده از ظرفیت حافظه بالا برای جا دادن محتوای بسیار امکان‌پذیر است: این حافظه‌ها ۱۶ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت هستند. این گوشی اواخر امسال وارد بازار می‌شود.

هم‌چنین شما می‌تواند فایل پی‌دی‌اف مربوز به مشخصات فنی و کلی N9 را در قسمت فایل‌های ضمیمه در ابتدای این خبر دانلود نمایید.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:نوکیا N9, توسط محمد محسن سلحشور

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:نوکیا E7, توسط محمد محسن سلحشور
پایان امپراطوری نوکیا

 

تحليل‌گران حوزه فن‌آوري پيش‌بيني كردند كه سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۱۱ به بزرگ‌ترين توليدكننده تلفن‌هاي هوشمند در جهان تبديل شود و جايگاه نوكيا را كه از سال ۱۹۹۶ دارنده اين عنوان بوده به خود اختصاص دهد.

 

تحليل‌گران شركت تحقيقاتي Nomura پيش‌بيني كردند كه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱ شركت اپل جايگاه دوم بازار تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد و نوكيا به جايگاه سوم تنزل كند.

 

شركت‌هاي تحقيقاتي گارتنر و كاناليس نيز پيش‌بيني كردند كه نوكيا تا پايان سال ۲۰۱۲ جاگياه رهبري خود در بازار تلفن هوشمند را از دست مي‌دهد.

 

در پيش‌بيني Nomura هم‌چنين آمده است كه تا پايان سال ۲۰۱۲ شركت نوكيا و شركت HTC تقريبا در يك جايگاه قرار گيرند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
عرضه جهانی نوکیا E۶ و X۷




نوکیا X۷ در اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، چین، هند، در دسترس خواهد بود.

 

در حالی که E۶ به بازارهای اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا صادر می‌شود.

 

اگر شما از ظاهر و طراحی گوشی‌هایی مانند نوکیا E۷۱ و E۷۲ خوشتان آمده باشد، حتما از کار با صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید QWERTY در نوکیا E۶ لذت خواهید برد.

 

با هم نگاهی به امکانات کلی دو گوشی نوکیا X۷ و E۶ و سیستم‌عامل سیمبین Anna می‌اندازیم:



سیمبین Anna

• تجربه بهتر و سریع‌تر وب با مرورگرهای کاملا جدید

 

• یک صفحه‌کلید QWERTY مجازی عالی با صفحه‌های جداگانه برای تایپ متن

 

• نقشه‌های جدید Ovi با مسیرهای حمل و نقل عمومی و امکانات پیشرفته دیگر



نوکیا E۶

• با صفحه‌کلید QWERTY و عملکرد لمسی خوب در نوکیا E۶، نسبت به گوشی‌هایی که فقط لمسی‌اند یا فقط با صفحه‌کلید کار می‌کنند، می‌توانید سریع‌تر کارهایتان را انجام دهید.

 

• دسترسی مستقیم به راهکارهای تجاری مایکروسافت (Mail for Exchange, Microsoft Communicator Mobile and Microsoft SharePoint)

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل و فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی



نوکیا X۷

• صفحه‌نمایش بزرگ ۴ اینچ با بازی‌های ازپیش نصب شده برای مشتاقان سرگرمی

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل، فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی

 

• طراحی زیبا و متفاوت، شیشه مقاوم و بدنه استیل ضدزنگ منحصر به فرد

 

طرفداران نوکیا N۸، E۷، C۷ و C۶ نگران نباشند؛ چون تا چند ماه آینده نسخه به‌روز سیمبین Anna در دسترشان خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گوشی نوکیا E6,نوکیا E6,گوشی جدیده نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور
 

مانگو در خدمت نوکیا


دیروز مایکروسافت ترکیبات اصلی و جدید نسخه مانگو سیستم‌عامل ویندوزفون را معرفی کرد.
 این همان نرم‌افزاری است که در اولین گوشی ویندوزفون نوکیا استفاده خواهد شد.

بنابراین به احتمال زیاد، توجه بسیاری از دنبال‌کنندگان مسائل نوکیا را به خود جلب خواهد کرد.

این نسخه ۳ بخش اصلی دارد: ارتباطات، برنامه‌های هوشمندتر و اینترنت بهتر

ارتباطات
• ارتباط بهتر با شبکه‌های اجتماعی: شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر با گوشی‌های ویندوزفون یکپارچه شده‌اند و آخرین بروزرسانی‌ها را در لیست مخاطبان می‌توانید مشاهده کنید. این نسخه مانگو از امکان Check-in برای ارسال موقعیت و نرم‌افزار تشخیص چهره جهت برچسب زدن روی عکس‌ها قبل از آپلود برخوردار است.

• صندوق ورودی ایمیل های مشترک (linked inbox): در این قسمت پرتقاضا، کاربران می‌توانند محتوای چند صندوق ورودی ایمیل را با هم یکی کنند. ایمیل‌ها به مکالمات تبدیل می‌شوند و جدیدترین‌ها همیشه در صدر فهرست هستند.

• رشته مکالمات (Threads): مکالمات خود را می‌توانید با ارسال پیام کوتاه، چت در شبکه‌های اجتماعی و Windows Live Messenger در همان صفحه‌نمایش انجام دهید. بنابراین شما می‌توانید روی اطلاعات، تمرکز بیشتری داشته باشید؛ نه برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید.

• ارسال پیام به صورت هندزفری (Hands-free messaging): موتورهای تبدیل متن به صوت و صوت به متن به شما امکان می‌دهد تا هنگامی که در حرکت هستید راحت‌تر پیام تایپ کنید و صحبت کنید.

• گروه‌ها (Groups): می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان خود را در Live Tile (بخش‌های صفحه اصلی) اختصاصی قرار دهید تا بتوانید به سرعت جدیترین آپدیت‌ها را ببینند و از روی صفحه‌نمایش خانگی پیام متنی، ایمیل یا پیام فوری به تمام اعضای گروه ارسال کنید.

برنامه‌های هوشمندتر
• Live Tile پیشرفته: اینها می‌توانند اطلاعات بیشتری نگه دارند و پویایی بیشتری داشته باشند.
• ارتباط نرم‌افزاری: از حالا به بعد برنامه‌ها هم می‌توانند در جست‌وجوها باشند (مثلا وقتی شما در جست‌وجوی فیلم هستید، نتیجه جست‌وجو شامل برنامه‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا برنامه فیلم‌هایی که در سینما در حال اکران هستند را نیز ببینید.)
• عملکرد چندتکلیفی (Multitasking): تغییر سریع بین برنامه‌ها و امکان اجرای آنها در پس‌زمینه

اینترنت بهتر
• اینترنت اکسپلورر ۹: مرورگر داخلی با پشتیبانی از HTML۵ و شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری کامل
• Local Scout: این برنامه نتایج جست‌وجوهای محلی (hyper-local) برای به دست آوردن اطلاعاتی برای خرید، رستوران و دیگر فعالیت‌ها برای شما فراهم می‌کند.
• Bing بهتر: مانگو روش‌های جدید جست‌وجو شامل Bing Vision، Bing Audio و voice را فراهم می‌کند

یو هارلو، نایب رئیس اجرایی بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا گفت: «ما از همکاری استراتژیک با مایکروسافت بسیار خرسندیم و مانگو یک نقطه عطف و رویداد مهم برای اولین گوشی مشترک نوکیا و مایکروسافت به شمار می‌رود. ما بر این باوریم که مانگو برای برنامه‌نویسان فرصت‌هایی فراهم می‌سازد که تجربه موبایلی جدیدی جهت ارتقای دستاوردهای مکمل هر دو شرکت ایجاد کرده و به مشتری‌ها انتخاب جدیدی از موبایل‌ها دهند.»


javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 خرداد 1390برچسب:موبایل جدید ویندوز موبایل نوکیا,ویندوز موبایل نوکیا,, توسط محمد محسن سلحشور
اطلاعات تازه از آی‌فون 5

به نقل از خبرگزاري دانشجويان، طبق گزارش DigiTimes، تيم استيو جابز، مدير اجرايي اپل، حدود ۳۰۰ ماشين برش شيشه براي استفاده در برش شيشه‌هاي خميده براي آيفون ۵ خريداري كرده است.

شايعات حاکي از توليد iPhone ۵ در ماه سپتامبر است؛ آي‌پاد نانو نسل قبل که يكي از محصولات پرطرفدار اپل محسوب مي‌شود، شيشه‌اي کمي خميده دارد و از ديگر اطلاعات منتشر شده درباره آيفون مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

۱- صفحه نمايش بزرگ‌تر از لبه تا لبه و نزديك به ۳.۷ اينچ

۲- ضخامت كم‌تر نسبت به آيفون ۴

۳- پردازنده سريع‌تر A۵

۴- آنتن‌دهي قوي‌تر نسبت به آيفون ۴

۵- دوربين هشت مگاپيكسلي

۶- آيفون ۵ تا پايان سال ۲۰۱۱ و يا حتي اوايل ۲۰۱۲ عرضه نخواهد شد

۷- توليد اين محصول در ماه سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز مي‌شود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:موبایل iphone 5,گوشی جدید آیفون, توسط محمد محسن سلحشور
معرفی نوکیا ORO



این گوشی یکی از محصولات اعلای برند نوکیاست که با روکشی از طلای ۱۸ عیار، کریستال یاقوت کبود و چرم مرغوب اسکاتلندی تزئین شده است.

 ساختار داخلی نوکیا ORO مانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند نوکیا است.

این گوشی سیمبین، با جدیدترین آپدیت آن یعنی Anna اجرا می‌شود.

ارتباط رادیویی ۵ بانده تا HSDPA ۳G و Wi-Fi از بارزترین امکانات ارتباطی نوکیا ORO است.

صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچ AMOLED، دوربین ۸ مگاپیکسل با ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل نیز از دیگر ویژگی‌هایش به شمار می‌رود.

از نظر امکانات اجرایی با دیگر گوشی‌های هوشمند اخیر نوکیا تفاوت چندانی ندارد، اما در میان گوشی‌های اعلا در نوع خود نادر است.

معمولا شما هنگام خرید یک تلفن همراه، بین ظاهر شیک و جدیدترین امکانات باید یکی را انتخاب کنید؛ اما نوکیا ORO هر دو را با هم دارد.


در هر حال، کاملا واضح است که هر کس نوکیا ORO را انتخاب می‌کند، به این فکر نمی‌کند که در مقایسه با قیمتش باید امکانات بیشتری داشته باشد. این کاربران به کیفیت ساخت و مواد مرغوب آن بیشتر اهمیت می‌دهند.

نوکیا ORO قطعا یک تلفن همراه برای کسانی است که نمی‌خواهند تلفن همراهشان مثل بقیه مردم باشد.

بازار هدف این گوشی خاورمیانه و روسیه است؛ جایی که تا کنون بهترین فروش را داشته است.

گابریل اسپراتی، مدیرکل نوکیا در روسیه گفت: « محصولات اعلایی نظیر نوکیا ORO همیشه فروش خوبی در روسیه دارند. کاربران زیادی به دنبال محصولاتی با مواد و کیفیت ساخت عالی هستند که با آن بتوانند موفقیت و جایگاه اجتماعی خوبی به دست آورند. در برخی مناطق، داشتن چنین گوشی اعلایی، مجوزی برای جدی گرفته شدن و دیده شدن در اجتماع است.»

روبرت لی‌هو، طراح مواد اولیه گفت: «هدف ما این است که بهترین مواد را برای این منظور استفاده کنیم. این گوشی از طلای ۱۸ عیار ضدخش ساخته شده است. چرم آن نیز از مرغوب‌ترین چرم‌های اسکاتلندی تهیه شده است. یک کریستال یاقوت کبود نیز به عنوان کلید خانه (home) در نظر گرفته شده است که ۸ برابر قوی‌تر از شیشه است. »

عرضه نوکیا ORO در کشورهای منتخب از سه ماهه سوم ۲۰۱۱ در اروپا، اروپای شرقی، چین و خاورمیانه آغاز خواهد شد.

قیمت این گوشی قبل از اعمال مالیات و یارانه اپراتورها بالاتر از ۸۰۰ یورو خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
www.nokiaoro.com

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:گوشی جدید شرکت نوکیا,نوکیا oro,موبایل جدید نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد